Ikerlariak Gizarte Zientzien Didaktikan prestatzeko Red14 IMPULSA Jardunaldiak / Jornadas Red14 IMPULSA para la formación de investigadores en Didáctica de las Ciencias Sociales

EUS – Urtero lez, pasaden azaroaren 9 eta 10ean, Red14 IMPULSA Jornadak ospatu dira, aurten Segovian. Oro har, urtero ospatzen diren jornada hauen helburuak, Red14ko doktoregaien eta ikerlari berrien formakuntza espezifikoa bultzatzea, Giza Zientzien Didaktikaren arloko gai interesgarriak aztertzea eta hauen inguruan eztabaida sortzea, sareko ikerlarien arteko esperientziak trukatzea, zabaltzea eta kolaborazioa sustatzea, eta unibertsitate eta ikerketa proiektuen arteko elkarrizketa zabaldu eta sendotzea dira.

Horretarako, bi egunetan zehar, partaideek ponentzia eta tailer ezberdinetan parte hartzeko aukera izan dute, aurtengo jornaden ardatza, ikerketetako planteamendu etikoak eta genero ikuspegia izan direlarik.

Azaroaren 9an, osteguna, goizean ikerlari berrien edo doktoregaien ongietorria eta irekiera hitzaldiak egon ziren. Arratsaldean berriz, partaideek haien ikerketak azaltzeko aukera izan zuten era informal eta gertukoan egindako esposizioen bidez. Baina jarduera akademikoez gain, aisiarako denbora ere izan zuten partaideek; afaltzera joan aurretik, aditu baten azalpenak entzun bitartean, Segoviako akueduktua bisitatzeko aukera izan zuten.

Azaroaren 10ean, ostirala, goizean tailerrak egon ziren, non partaideek talde ezberdinetan bilduta galdera batzuen inguruan eztabaidatzeko aukera izan zuten. Azkenik, gizarte zientzien didaktikaren ikerketan genero ikuspegiari buruzko hitzaldiak itxi zituen jornadak.

CAS – Como ocurre de manera anual, se han celebrado las Jornadas Red14 IMPULSA, este año los días 9 y 10 de noviembre en Segovia. Generalmente, los objetivos de estas jornadas son impulsar la formación específica de doctorandos/as e investigadores/as nóveles de Red14, analizar y generar debate sobre temas de interés en el ámbito de la Didáctica de las Ciencias Sociales, intercambiar experiencias, difundir y colaborar entre investigadores de la red, y ampliar y fortalecer el diálogo entre universidades y proyectos de investigación.

Para ello, durante dos días, las personas participantes han tenido la oportunidad de participar en diferentes ponencias y talleres, siendo el eje de las jornadas de este año, los planteamientos éticos en las investigaciones y la perspectiva de género.

El jueves 9 de noviembre por la mañana hubo charlas de apertura y bienvenida a las investigadoras/es nóveles o doctorandas/os. Por la tarde, los y las participantes pudieron explicar sus investigaciones a través de exposiciones informales y cercanas. Pero además de las actividades académicas, los participantes tuvieron tiempo de ocio; antes de ir a cenar, mientras escuchaban las explicaciones de un experto, tuvieron la oportunidad de visitar el acueducto de Segovia.

Egilea/Autora: Leire Albás Ibeas